Compliment, tip of klacht?

Zorgwaard vindt het belangrijk om te horen wat u van onze dienstverlening vindt.

Tevreden?

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer! U kunt uw compliment sturen naar info@zorg-waard.nl. Wij zorgen ervoor dat uw compliment bij de juiste persoon of afdeling terecht komt. Ook kunt u uw positieve ervaringen met Zorgwaard melden op de website van zorgkaartnederland.nl.

Heeft u een tip voor onze dienstverlening?

Zorgwaard staat voor persoonlijke zorg en goede dienstverlening. Wie kan ons beter helpen onze dienstverlening te verbeteren dan u? Daarom nodigen wij u uit om onze dienstverlening te verbeteren. Hoe kunnen wij u beter van dienst zijn? Mail uw verbetersuggesties naar: info@zorg-waard.nl. Dan zorgen wij dat uw tip bij de juiste persoon terecht komt.

Niet tevreden? Zorgwaard hoort het graag!

Onze medewerkers willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kunnen zaken niet goed gaan of anders lopen dan u had verwacht. Mocht hier sprake van zijn dan horen we dat graag van u. We kunnen dan zo mogelijk samen met u naar een oplossing zoeken. Neemt u daarom eerst contact op met een medewerker of een leidinggevende. Veelal kunnen we dan direct iets aan de situatie doen.

Als u ergens niet tevreden over bent dan kunt u ons dit via info@zorg-waard.nl laten weten. Hierbij kunt u denken aan situaties waarvan u vindt dat deze anders of beter zouden kunnen maar waarbij bemiddeling door een onafhankelijke klachtenfunctionaris niet nodig is. De verantwoordelijke binnen Zorgwaard neemt binnen 5 werkdagen contact met u op.

Een officiële klacht indienen

Komt u er in gesprek met de medewerker of leidinggevende niet uit of wilt u dit niet, dan kunt u een officiële klacht indienen. Hoe u dit kunt doen, leest u in onze klachtenregeling. In deze regeling leest u ook hoe u moet handelen bij een klacht in het kader van de Wet zorg en dwang (klachten over onvrijwillige zorg).

Folder klachtenregeling cliënten

Onze volledige klachtenregeling leest u hier.