Cliënttevredenheid

Zorgwaard voldoet aan de normen van de stichting Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector (HKZ). Dat betekent dat wij een gecertificeerd kwaliteitssysteem hebben dat jaarlijks getoetst wordt en daarnaast laten wij jaarlijks diverse externe en interne onderzoeken uitvoeren om de kwaliteit te waarborgen.

Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Daarom wil Zorgwaard niet alleen voldoen aan de eisen die de overheid stelt, maar stellen wij daarnaast zelf hoge eisen aan ons personeel, onze locaties en onze zorg en diensten. Om er zeker van te zijn dat onze cliënten en hun achterban hier tevreden over zijn, laten wij regelmatig tevredenheidsmetingen uitvoeren.

Beoordelingen op Zorgkaartnederland.nl

In 2021 zijn veel beoordelingen door cliënten geplaatst op Zorgkaartnederland.nl. Onderstaand een overzicht van het gemiddelde aan waarderingscijfers over 2021:               

Locatie/Team AantalCijfer
Thuiszorg Strijen MC 4 9
Thuiszorg Strijen HW 148,4
Thuiszorg Binnenmaas 138,4
Thuiszorg ’s Gravendeel139,4
Thuiszorg OBl Gravin 268,9
Thuiszorg OBl Rembrandt108,3
Hoge Weide  148,4
Rembrandt 257,8
Rembrandt Revalidatie  110
‘t Huys te Hoecke 427,8
Gravin Sophie 49
Immanuel 29
Zorgwaard totaal 1688,0

Samen met alle andere Zorgwaardlocaties en diensten die in dit overzicht niet zijn verwerkt, maar ewlk zijn vermeld op de website van ZorgkaartNederland.nl, scoort Zorgwaard in 2021 een gemiddeld cijfer van 8,4 met een aanbeveling van 94%.

Kijk voor de meeste recente scores van onze thuiszorg en verschillende locaties naar de beoordelingen op ZorgkaartNederland.

Wij hechten veel waarde aan de wensen van onze cliënten en de ideeën van onze medewerkers en vrijwilligers. Door middel van gesprekken en enquêtes brengen wij die in kaart. We gaan met elkaar in gesprek over de verwachtingen en mogelijkheden. Ook het maken van heldere afspraken hierover en het nakomen van deze afspraken vormt de kern van het kwaliteitsbeleid van Zorgwaard.